12 härliga timmar med släkten

Igår var en urtrevlig dag! I 12 timmar umgicks jag med släkten och det var så kul och trevligt :D Jockes 25-årsdag firades. Vi åt, åt och åt lite till. Plus att vi drack en del med. Sen spelade vi "Hur fan visste du det?". Många mysko saker man lärde sig.
Sen gick vi ut. Hann med både Zäta's, Laxen och Harrys. Förstår bara inte hur jag inte kunde känna någon? Hälsade på tre personer tror jag. Brukar vara runt tio i alla fall. Så det var lite segt. Men kul att gå ut ändå.

Nu blir det iväg på husvisning i Stafsinge. Hoppas hoppas att min kära mor gillar husen för jag gillar tanken med nybyggda billiga hus med gemensam pool :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0