Falkenbergshelg i Värmland

I fredags kväll kom Ebba, Natta och Celine hit till Värmland. Vi grillade, tittade på Svanprinsessan och hade trevligt. Lagom halvtidigt morgonen efter ringer Jenny från rummet i andra änden av hallen och säger att det är dags att gå upp. Suck, en timme tidigare än planerat och jag och Natta pratade halva natten, så lite trötta var vi allt. Men upp och iväg till staden för shopping! Jag hittade den finaste finjackan på HM så nu hoppas jag att sommaren kommer snart, helst imorgon.
När vi hade kommit hem och alla börjat fixa sig lite så var det Tacodags. Vi älskar vår Taco och jag älskar verkligen våra Tacokvällar.
Efter den underbart goda maten så var det dags att börja komma in i festhumöret. Detta löstes lätt med en omgång av partyspelet "Sanning eller Konsekvens", fortsatte spela när vi fick sällskap av Calle, Emil och Viktor. Kul att hänga med så många falkenbergare i Karlstad!
Sen dök Jennys vänner upp, trevligt folk.
Sedan vidare till nästa förfest, grannen Fredrik. Ännu mer trevligt folk!
Blev en sväng in till stan, men sedan tillbaka till Fredrik där jag och Jenny hade så kul att vi stanner till halv sex på morgonen. Kul att vi på slutet satt och drack Bakis allihop. Bytte öl och cider mot bästa Bakis :)

En kul helg alla mina vänner som var här! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0