Tvång om årskort

Har idag införskaffat ett årskort på SATS. Som tur var gick det att flytta med till de städer jag ska bo i närmsta året, annars hade det varit problem. Jag tycker att det är så dåligt när gym bara har årskort. Varför inte månadskort? Eller de hade "gästkort", gäller en månad men kostar 650 kr/mån! Helt galet! Inser de inte att tex. studenter och säkert många andra avstår om man måste bestämma sig för ett gym i ett helt år. Många flyttar och kanske bor på annan ort över sommaren, då vill man inte lägga pengar på ingenting.
Men som tur är så tränar Jenny på kedjan SATS, som har gym i både Halmstad och Malmö, så det går att flytta med. Men inget SATS i Falkenberg. Är pga detta års-tvång som jag alldrig blev medlem i MotionsHuset, visste ju inte hur länge jag skulle bo i Fbg.
Men nu blev det alltså ett årskort, och än sålänge är jag nöjd och glad. Blev ett BodyJam-pass, härligt att träna igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0