I'm on a roll! Gratis, gratis, gratis...

Gratis, gratis, gratis! Jag gillar denna kvällen mer och mer! Var ju inte längesedan jag fick åtnjuta mina första gratisrodukter för ett test, kort efter det fick Jimmie prova bröd. Och nu var det visst redan dags igen!
När jag öppnade dagens post så hade jag blivit testpilot, som et så vackert heter, och får då prova arlas nya smaksatta grädde! Glad blev jag då. Nu kollade jag mailen, och då fick jag veta att jag också blivit testpilot på headweb som har hyrfilmer på internet.

Och nu tar vi det igen allihop, kom igen: Gratis, gratis, gratis! Det är gratis det är gott, ja vi säger:
Gratis, gratis, gratis! Det är GRATIS det är GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0