Julklappar, I love it

Jag har fått ett helt gäng med julklappar som jag önskade mej i år! Hade en lång önskelista för jag anser att julklappar som bara köps för att de ska köpas är slöseri på pengar, då får jag hellre pengar eller de tråkigaste nödvändigheterna. Jag vill få och ge bort endast saker som jag/den andra önskat sig eller som passar personen i fråga väldigt bra. Note for the future, jag frågar nästan ALLTID vad du önskar dej.

Jag fyller snart år, 17e januari. Det gör det hela ännu bättre för mina långa önskelista kommer väl till pass. När någon kommenterar att jag fyller år så nära jul/så tidigt brukar jag säga att det är väldigt bra; Jag stryker bara det jag fick i julklapp och lämnar sedan tillbaka listan. Toppen tycker jag!

Ett urval av vad jag fick (utan inbördes ordning):
32" LCD-TV av min Jimmie i kombinerad julklapp & födelsedagspresent
Fyra hårprodukter av mitt favoritmärke Matrix Essentials Sleek Look
Håkan Hellströms "2 steg från paradise"
Gjutgärnsgryta
Elvisp
Twilight & The Twilight Saga Eclipse
Digital fotoram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0