Loppis på Rönnen

Här har jag i nästan två veckor längtat efter den utlovade loppisen i entrén i mitt hus. (Längtat lite extra då jag trodde att det var förra torsdagen.) Jag har ett obeskrivigt behov av en billig skohylla, smal hylla och en byrå. Kommer hem en stund försent, redo att se stället fullt av folk och mängder med billiga möbler (möjligen av märket IKEA) men vad möts jag av? Fyra bord med lite kläder och några vilsna själar som försöker kränga detta till glögg-&-pepparkaks-utdelerskan.

Jag vet att alla som inte nyss flyttat hit har förråden fyllda av just den sortens skit som vi andra så gärna vill ha, men alla är för lata.

Besvikelse av obeskrivlig storlek. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0