Spelar jag in en schamporeklam?

Varför känns det som att jag spelar in en schamporeklam med många tagningar varje gång jag duschar hos mej? Får spendera alldeles för lång tid med att dra fingrarna genom håret för att få ut allt schampo, sen igen för att få ut allt balsam.

Gör det faktiskt så stor skillnad i vattenkonsumtion och sedan i vattenräkning och ur miljösynpunkt när man sätter in det (vad "det" nu är) som hämmar vattenflödet? Det tar ju längre tid, är inte mycket mer tryck som krävs och skapar irritation som mycket väl kan sluta i katastrof för mänskligheten. Nej, jag överdriver inte. Snart är det ute med oss. De har ju sagt att jordens undergång handlar om vatten, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0