Yaki & Petra: I hope to never meet you again

Nu är det värsta över, bara så där. Idag redovisade vi vårt tremånaders bröllopsprojekt för det påhittade bröllopsparet Yaki & Petra.

Jag kan helt ärligt säga att jag önskar att ni inte väljer oss och att jag hoppas att vi aldrig ska jobba ihop igen, eller att vi överhuvud taget inte ses igen.

Efterarbetet kvar, men nu är det värsta över. Kommer inte ihåg allt från redovisningen, brukar få lite minnesluckor från början av en redovisning på grund av nervositet, men det gick ganska bra. Jag skakade och mina knäskålar hoppade, men så länge leendet satt där det skulle och jag fick rätt (eller några alls) ord ur munnen så vad gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0