Mode- o skönhetsmänniska till Teknikfreak?

Förr va jag väldigt intresserad av skönhetsgrejer och allt sånt, men har senaste tiden insett att jag har gått o blivit en teknikfreak. Har alltid varit lite teknikintresserad, men när jag köpte min MacBook PRO 15" förra året så blev jag lite besatt. Vill lära mej allt om min otroligt smarta dator. Siter o surfar runt på MacWorld, Macforum, o alla andra forum o läser allt ja kan. O med kan menar jag allt jag förstår, kan inte mycke om programvara :P

Insåg inte hur "illa" det var innan jag fick hen M3 tidningen som Jimmie skulle få, o ja blev urglad o snabbläste igenom den innan ja skulle till jobbet. Visade sig sen när ja hade världens tekniksamtal me an annan teknikfreak att ja hade snappat upp rätt mycke. Nästan allt. Tänkte att det var lite konstigt, men kom på att man kommer ihåg det man är intresserad av :). Samtalen jag har med killen på jobbet är extrema, vi diskuterar allt från dagens teknik, apples planer och ljudsystem till filmeffekter och hur vi tror att framtidens teknik kommer se ut. Vi kom fram till att svävande, självkörande höghastighetsbilar kommer komma, och jag vill ha en universalkontroll som styr all elektronik och el i hela huset. Härlig o kunna sitta o zappa på TVn o sen tända alla lampor, starta tvätten o sätta igång en platta på spisen utan o behöva resa sig.

Till jul och min födelsedag önskade jag mej en prenumeration på MacWorld, en Mac-bok av Scott Kelby, ett högtalarpaket med sub., en extren hårddisk och en utbildningsskiva till Mac. (Men helt ur gamla spår är jag inte för önskade mej en skönhetsbok med.)
Så nu längtar jag galet mycket efter mitt första nummer av MacWorld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0