My two cents

Hejhej!

För ett tag sen hörde jag ett uttryck som jag verkligen fastnade för. En person frågade "Can I put my two cents in?". Det översätts ungefär "får/kan jag säga vad jag tycker?".

Har ett tag nu funderat på att skapa en blogg, men vill inte va ointressant o bara skriva om mina (oftast) händelselösa dagar. Men så kom jag på att det inte behöver handla om vad jag gör, utan kan helt enkelt handla om alla mina tankar om allt. Och tro mej, de är många. Då passade det här uttrycket bra. Jag säger vad jag tycker, även om ingen frågat o ingen kanske vill veta.
Jag får lite då och då höra att jag tänker för mycket, (även att jag pratar för mycket :P ,) så då vore det kanske bra att lufta mina tankar med andra ibland. Kan säga att jag har börjat tröttna på att föra disskusioner med mej själv, är inte så värst givande.
Dock lär jag skriva en del om mina dagar, de tar ända upp en stor del av mina tankar.


Så om du vill följa mina märkliga tankegångar så är det här de publiceras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0