Välja ett budskap.

Jag går en helt underbar nätbaserad kurs från Jönköpings Tekniska högskola som heter Digital Bildbehandling. Kan verkligen rekommendera den om du är intresserad av bildbehandling/Photoshopande. Nu har jag bara slutuppgiften kvar. Den går ut på att du ska välja ett budskap/påstående som du ska "kommunicera" med tre bilder. Exempel är "ljus gör staden säkrare" och "världen är överbefolkad".
Frågan är nu vad ska jag välja för budskap?
Ska jag välja ett och sedan se om jag har bilder som passar och kanske ge mej ut och fota, eller ska jag leta bland mina tusentals bilder och se om något budskap helt plötsligt poppar upp?
Vill verkligen göra klart den här uppgiften nästa vecka när jag är ledig. Börjar ju min nya kurs i Göteborg den 1 mars och vore jobbigt att ha denna kursen hängandes över mej då. Men, budskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0