Färdig med kursen

Nu är jag klar med sommarens sysselsättning. Nu är min kurs slut. Vi avslutade med en uppsats på plats, hoppas att det gick bra. Kan ha blivit något osammanhängande på slutet. Men visst blir man lite stressad när alla droppar av en efter en och till sist är man själv kvar med läraren. Hade varit lugnt om han hade suttit och jobbat, men han satt mest med fötterna på bordet och tittade ut genom fönstret. Och där satt jag och höll honom från att gå på lunch. Dåligt av mej. Men var inte alltför seg. Hoppas det dög, tror det.


Kan rekomendera kursen jag gått till alla intresserade. Heter Speaking and Writing in English. En riktigt bra engelsman är lärare och det är kul uppgifter, få lektioner, inte mycket arbete hemma och allt känns ungefär som lek.

Vad ska jag nu göra resten av sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0