Ingen träning i sommar - för dåligt gym.

Nu har jag pausat mitt medlemskap på SATS. Man behöve en anledning, gärna ett intyg. Igår när jag var där så verkade det vara helt omöljigt för henne att lösa mitt problem. Jag sa anledningen till min paus var att jag skulle bo i Falkenberg över sommaren och inte i Halmstad som väntat. Visst, jag borde ha sagt som det är att jag inte gillar deras gym. Maskinerna är gamla och dåliga, och jag tänkte gå på många klasser, men de har inte så många klasser. Men det kändes lättare att bara säga att jag inte skulle bo här, orka att de ska försöka övertala mej om hur bra allt är hos dem.

Men idag gick det i alla fall bra. Hon som var där nu såg inget problem i mitt önskemål och förstod precis min situation - att jag vill börja igen när jag flyttar till Malmö men inte träna hos dem när jag bor i Falkenberg (skriven där som tur är).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0