Jag har fått lägenhet i Malmö!

Vi var mitt uppe i Camillas flytt. Hade fyllt bilen, åkt till nya lägenheten, börjat packa in - och så ringer det. Visar sig att det är MKB som erbjuder mej en lägenhet. Jag trodde att jag skulle få problem att få en lägenhet så så fort jag hade fått mitt antagningsbesked så kastade jag mej in och sökte tre lägenheter.

Några minuter efter första samtalet ringer hon igen "Eh... Det visar sig att du står först i kön på tre lägenheter. Så... Vilken vill du ha?" Haha vilken kul situation det blev. Jag som trodde att jag skulle få pendla och sova på systers soffa minst första månaden.

Efter lite diskuterande om vad som faktiskt skiljer de tre lägenheterna åt (man går visst inte på visningar av studentlägenheter + 48 timmar, sen ska du ha besked) så valde jag en lägenhet på 25 kvadrat som ligger in åt gården. De andra två var på 24 kvadrat och låg ut mot Nobelvägen. Så Rönnen here I come! Senast den 1 september flyttar jag in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0