Sommarhelg á la Falkenberg

Denna helgen kommer bli helt perfekt! En riktig sommarhelg á la Falkenberg. Ikväll blir det förfest med mina härliga vänner vid brofästet, sedan bär det av till Kräftfestivalen. Kommer bli toppen!

Imorgon kommer våra vänner fårn Laholmstrakten hit. Då blir det Långås marknad, sedan hem till mamma för grillning. Efter det bär det av till Varberg för att kolla på cruisingen, och om eller när vi tröttnat på det kan vi alltid dra hemåt och stanna inom Kräftis.

På söndagen ska vännerna som övernattat på Olofsbo camping åka med till Ullared/Gekås. Där blir det till att inhandla mängder med saker (lång lista) i butikerna runtomkring för att sedan dra oss in i den maffiga byggnaden. Där ska jag handla upp alla mina surt förvärvade slantar på alla köksredskap och diverse föremål som jag saknar inför min framtida flytt. Spännande!

Som sagt; denna helgen kommer äga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0