Besök på Brobygrafiska

Idag gjorde vi ett studiebesök på Brobygrafiska i Sunne. Jag ville länge gå på den skolan så jag var så glad att jag äntligen fick besöka dem. De har inte dåligt med resurser på den skolan! Det är galet! De har tryckpressar, skrivare och andra maskiner som kostar miljoner styck.

Bortsett från genomgång av förpackningar och rundvandring fick vi också trycka våra egna tablettaskar. Vi hade förberett dem hemma så det vara "bara" att se den otroliga maskinen skära ut och biga alla små linjer enligt ritningen i en otrolig fart och precision.

Jag älsade den skolan! Synd bara att de inte har någon utbildning jag vill gå (längre) och att den ligger så fel geografiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0