Dags att flytta igen

Nu är det återigen dags att flytta. Tio veckor på varje ställe räcker väl? Eller inte. Tio veckor i Karlstad, tio veckor i Halmstad, sen blir det nog lite längre i Malmö hoppas jag. Men ärligt talat så hade jag gärna stannat några veckor till i Karlstad. Det är en underbar sommmarstad full med glada studenter och jag och Jessica hade kunnat roa och sysselsätta oss i minst två veckor till. Det hade varit toppen. Men nu fick det ju bli en sommarkurs, så imorgon bär det av hem till kära Halland. Och nu, efter att ha varit tillsammans i över 5 år så ska jag äntligen flytta in hos Jimmie på riktigt! Det ska bli helt underbart! Jag har längtat efter det så länge, och nu är det äntligen dags. Även om det bara är över sommaren så är det härligt.

Imorgon fyller vi bilen, städar, åker förhoppningsvis inom IKEA och sedan bär det av till Falkenberg för ompack och sedan vidare mot slutdestinationen Halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0