Ett stick i varje finger

Idag var det äntligen dags. Dags för att kolla om jag är laktosintolerant vill säga. Fick svara på lite frågor och blev sen skickad till labbet för blodprov. Som tur är så har de kommit långt medicinskt sett, jag behövde bara lämna lite blod och så får jag reda på om jag är intolerant eller inte om någon vecka. Har hört att det var värre förr. Då fick man hälla i sig en massa mjölk och sen ta många blodprov. Inte kul att drcka stora mängder av något man får ont i magen av. Tur att jag slapp. Min syster fick visst bli stucken i alla tio fingrarna när hon var liten och skulle göra samma test. Smärtsamt! Ett stick, vänta, nästa stick, vänta och sedan åtta gågner till! Verkar olidligt. Så jag har bara ett snyggt blåmärke i armvecket, gillar att det går framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0