iPhone 4 kommer i juli!

Ny iPhone lanserades idag. Jag har suttit med blicken fastklistrad på datorskärmen de senaste 2 timmarna, de snabbaste timmarna i mitt liv! MacWorlds rapportering var underbar! Jag har skrattat, fått veta allt värt att veta och sett massor med bilder, allt i grymt hög fart!

Jag har planerat att köpa den men tvekat lite. Den kommer bli dyyyyr. Och det är glas på både fram- och baksidan. Jag har en historia av att spräcka skärmen på mina mobiler så kändes föga lockande att ha glas. Men när jag fick höra att iPhone-glaset är 30 ggr starkare än plast blev jag övertygad; Den ska jag ha! Hoppas på bra pris bara.

Snygg, multitasking, bättre batteritid än tidigare, grym upplösning, superbra kamera med led-blixt och mycket mycket mer!

I juli lanseras den i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0