Sällskap och skjuts

Min mamma var så snäll att hon körde mej till Karlstad i söndags och sedan fyllde vi bilen med grejer som hon fick ta med hem. Eller, jag körde hit, och  vid ett tillfälle blev det dramatiskt värre. Tar det lite senare. Vi hade så trevlig så, åt pizza från den pizzeria som rankas som den 8e bästa i Sverige enligt onlinepizza.se (samtidigt som jag sprang upp och ner till tvättstugan till klockan halv tolv + packade.

På måndagen gick vi till universitetet och kollade in vår fotoutställning, sedan bar det av till stan för shopping! Jag hade inga pengar så kollade mest åt mamma som hittade väldigt fina kläder.

Trevligt med sällskap, och skulle kännas konstigt om min mamma inte hade fått se staden och lägenheten jag har bott i i 2,5 månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0