Överklädd på midsommar?

Självklart ska man klä upp sig på midsommar, men kan man överklä sig? Jag letade igår som besatt efter en fin, inte alltför dyr, ljus sommarklänning att ha på mej på midsommar. Det slutade med att jag köpte ett persikofärgat fodral bara för att det satt perfekt och bara kostade 179:-.

Nu är frågan om det är rätt att ha på sig? Det känns lite överklätt. Det är inte helt rätt för en kväll med lekar och grillning i skogen. Men då det verkar vara omöjligt att hitta något ens i närheten av det jag söker så får det nog bli så.

Kommentarer
Postat av: Isabell

alltså vi kommer inte springa runt bland kottar och ris... :S låter som om du har den uppfattningen om dit du ska... :P haha.. KÖR PÅ DEN!

2010-06-23 @ 19:52:11
Postat av: Micka

Haha tänkte att någon skulle tro att jag trodde att d va så, men orkade inte förklara innan någon sagt emot mej :P vet att vi inte ska d, men att leka är väl att leka? Eller blir d sittande tipspromenad bara? ;) Vill bara inte behöva dra i en kort klänning hela tiden när man inte sitter ner, thats all :) Ska ha den :D

2010-06-24 @ 14:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0