Studentfirande

Så underbart väder det var på studenten! Återigen grattis till alla er lyckliga människor som fick fira er student i veckan! Om ni inte redan insett det så kommer ni att minnas den dagen som en av de bästa!

Vi firade vår Celine och som tack för det så bjöds vi på god mat, trevligt sällskap och lekar vid matbordet. Jag har alltid lika trevligt när jag får träffa mina härliga vänner.

Jag trodde att studentfirande innebar utgång även för oss andra, men det var visst bara jag som tyckte det. Men jag lyckades lokalisera en trevlig förfest hos Johannes. Kul att träffa nytt folk! Men blev ingen utgång, var ju tvungen att ladda inför vår kväll på Ullevi med bästa, BÄSTA GREEN DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0