Tillbaka i civilisationen!

Nu är jag tillbaka i min lilla trygga bubbla igen. Har den senaste veckan virvlat runt ett par dagar i taget på olika ställen. Kom hem från Amsterdam i söndags och hem till Karlstad i måndags kväll. Men inte förrän idag känner jag att jag har landat, som man säger. Det är väl inte så vidare svårt att lista ut att detta inte är långvarigt; redan imorgon lämnar jag återigen staden jag nu bor i för en helg full av händelser i lilla Falkenberg.
Ser fram emot att för sista gången åka det tåg jag senaste månaderna varit en flitig besökare på. Min kära mamma kör mej tillbaka för att fylla bilen på hennes hemresa. Sedan ska, hör och häpna, jag inte åka hem på tordagen! Lyckan är fulländad! Jimmie kommer hit och jag flyttar hem med hjälp av honom på söndagen.
Då säger jag hejdå till den mysiga staden i Värmland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0