Arbetsintyg från SCA!

Idag fick jag mitt efterlängtade (!) arbetsintyg från min exchef på SCA, och jag blev SÅ GLAD! Känns helt underbart bra! Han skrev så bra saker att jag känner att jag måste dela med mej, jag blev så stolt :P
Så på onsdag ska jag allt få iväg sommarjobbsansökningarna. Bättre sent än aldrig! Det är mitt motto.

Först står det lite om vad jag jobbat med på fabriken; övervaka maskinprocessen, fylla på material, utföra mekaniska reparationer, felsökning, kvalitetsövervakning och förbättringsarbete. "Arbetet har krävt snabbhet, noggrannhet, god samarbetsförmåga och högt engagemang."

"Mikaela har med gott resultat utfört ovan nämnda arbetsuppgifter. Hon är en kompetent och ansvarsfull medarbetare som snabbt lär sig nya arbetsuppgifter."

"Som person är Mikaela ansvarstagande, flexibel, lojal, positiv och glad.
Hon är mycket trevlig och lätt att samarbeta med."

"Jag kan därför med nöje lämna henne våra bästa rekomendationer när hon idag slutar sin anställning på egen begäran."


Älskar att han har formulerat allt så bra och skrivit ett helt snyggt brev som jag skickar med ansökningar.

Hoppas hoppas att detta ger mej ett (bra) jobb i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0