Åter till Falkenberg

God morgon. Jag har börjat trivas så himla bra i vår/Jimmies lägenhet att jag inte vill åka till Falkenberg, någonsin. Kanske beror lite på att Jimmie inte är i Falkenberg också... Men nu ska jag i alla fall åka till Falkenberg. Och den här gången kommer det bli kul i Falkenberg! Imorgon ska jag nämnligen fika med alla mina kära vänner! Älskar att träffa dem! Vi har alltid så jäkla kul åt allt och ingenting när vi ses :D

Så strax åker kör jag på tråkiga motorvägen och kommer hem. Jag ska ÄNTLIGEN få mina äckliga naglar fixade, så kommer vara glad över det. Sen ska jag posta mina sommarjobbsansökningar. Och om  jag hinner sen så ska jag göra klart minst en av mina slutuppgifter. Det är ju bara att göra men går så segt. Sen ska jag, och förhoppningsvis Natta och kanske mamma, åka till Friskis&Svettis och gå på dans-passet. Det är verkligen något jag kan rekommendera. För mej som har dansat jazz i ca 10 år så passar det perfekt! Orka vanliga Friskispass där dom står o gör överdrivna, fula, osmidiga och fruktansvärt ograciösa rörelser samtidigt som dom oavbrutet ropar "kom igen då tjejer!!! KOM IGEN DÅ!!!"
Nä, är inte direkt något för mej, men bara för att jag borde träna så funderar jag på att testa ett medelpass imorgon. Då kanske man bara kan ta lite styrka i gymmet sen och inte ett helt gym-pass efter passet som jag gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0