De 5 bästa åren i mitt liv

Idag har jag varit tillsammans med den bästa mannen jag vet i 5 år. Min Jimmie. Jag är så lycklig allt det känns helt overkligt när jag har honom. Kom på att vi har varit ihop en fjärdedel av mitt liv ungefär (eller ja nästan i alla fall). Jag var 16 när våra gemensamma vänner tyckte att det hade varit kul om vi blev ihop för då kunde vi hänga alla fyra. Vi hade inte direkt något att säga till om :P Och tur var väl det, utan dom hade vi aldrig hittat varandra.

Undrar ibland hur mitt liv hade sett ut utan Jimmie. Han har ju varit med så länge, en så stor del av mitt liv. Han var med när jag gick ut grundskolan, genom hela gymnasiet, sommarjobben, första jobbet (SCA) och nu när jag börjar på högskolan. Vi har lärt känna underbara människor, och sagt hejdå till underbara människor som lämnat oss... Jag undrar hur jag hade klarat mej utan honom alla jobbiga stunder de senaste två åren...

Vi har också varit på både långa och korta semestrar. Och på tal om korta semestrar så firas helgen för 5-årsdagen på Grand Hotell Opera i Göteborg. Får se vad vi kommer hitta på, men det kommer garanterat att bli trevligt, kan väl inte bli annat när det är bara vi två i en trevlig stad? :)

Men jag undrar faktiskt inte så mycket om hur mitt liv hade kunnat se ut, jag är så glad att jag lyckats hålla kvar den här fantastiske killen så länge. Jag tror inte att gräset är grönare på andra sidan, man kan nog inte vara lyckligare med en person än jag är med min Jimmie.

Tack för att du är min! Vill ha dej hos mej för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0