iPhone 4g

Så sitter jag på tåget eller någon annanstans och kommer på nåt jag vill dela med mej av här, då vill jag verkligen ha en iPhone!... Är ju Apple-besatt så vet att jag borde. Har ju min älskade MacBook Pro 15", har blivit prenumerant på MacWorld och sitter ofta och surfar runt på olika Mac-sidor. Så visst borde jag ha en iPhone. Det jobbigase är ju när jag får syn på ännu en häftig eller användbar app eller nåt annat bra som finns till iPhone.
Jo, jag har tänkt skaffa en, men inte riktigt än. Jag satt och följde senaste Apple-eventet med enorm spänning, men nej, dom släppte inte en ny iPhone. Men jag hoppas ännu för de andra har släppts i maj/juni, så det är inte kört än.
Jag vill inte ha en iPhone 3g eller 3gS; vill ha 4g! (Eller vad den nu kan tänkas heta.) De ändrade EN minimal detalj när de lanserade S:en, så den här gången borde de väl inse att vi vill ha förändring!
Min önskelista på nya iPhone:s (4g?) utseende :
* Lite mindre. (Går ju inte att få ner nuvarande modell i fickan på ett par tjejjeans. Bara lite mindre räcker för mej.)
* "Skärmen" eller visnings....något-vad-det-nu-kan-heta ska gå hela vägen ut i kanterna.  (Varför en svart ram, där håller man ju ändå inte, väl?)
* Knappen ska vara mindre. (Blir ännu mer utökning av skärmen då, och det ser väl inte vidare snyggt ut som det är nu?)
* Ännu färre fingeravtryck. ( Jag vet att jag kommer bli galen på alla fingeravtryck och fettfläckar som kommer synas hela tiden. Är jag redan på allt annat. Är tyvärr lite manisk när det gäller sådant :P De förbättrade till S:en, då har de väl förbättrat ännu mer nu - ett år senare?)
Så om den blir i alla fall lite mindre och smidigare, så köper jag den (när jag blivit rik). Då ska den bara komma ut med, håller koll på rykten och nästa event...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0