Ja men man tackar!


Jag har idag ringt Bokus för att säga att dom e dåliga på sitt jobb. Löste sig fint och skulle skicka tillbaka min bok som jag inte längre ville ha utan kostnad. Smidigt tänkte jag.

Var dock tvungen att öppna det fint förpackade bokpaketet för att ta ut följesedeln. Jag kom snabbt på att det skadar ju inte att titta lite på boken nu när paketet ändå är öppnat. Att jag blev förvånad när jag fått nästa bok i serien, CS4 istället för CS3.  Jag har CS4 men skulle (dåtid) ha CS3-boken. Jag tyckte ju att det var kasst att köpa en bok för 300 kr till en gammal version, men säger universitetet hoppa; då hoppar du.

Så där står jag med en bok jag inte beställt men meddelat att jag ska skicka tillbaka, till min version av Photoshop. Efter lite dividerande med mej själv bestämde jag mej för att jag vill behålla den. Men då måste jag ringa dem igen... Går först in på hemsidan och kollar så att CS4 inte är dyrare. Döm av min förvåning när jag såg att CS4 är ca 60 kr billigare än CS3-boken. Efter massa strul och oförstående från telefonistens sida (hur svårt var det att föstå? Jag fick fel bok och den var billigare.) sa han att dom kommer sätta in mellanskillnaden på mitt konto. Tack.

Om jag inte hade kollat priset hade jag blivit blåst på 60 kr. Tur att jag fick för mej att kolla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0