Allergisk mot...vad?

Jag är nog allergisk mot laktos eller gluten.... Det suger...

Frågan är nu vilket av dem det är. Visst borde jag utesluta ett av dessa ämnen i taget från min kost i tre veckor, men jag är ju så lat och bekväm. Inte vill jag kämpa så mycket för något som jag inte får betalt för eller ett bra betyg. Det borde ju räcka att slippa vakna med kramp i magen och som kommer och går under dagen, men vi får se om det räcker.


Men nu 2 timmars googlande och läsande senare inser jag att drastiska åtgärder är ett måste. Kan visst bli riktigt farligt annars. Fast, efter att min youghurt är slut. Jag har ju nyss lärt mej att det är viktigt att äta frukost, då ska jag väl inte sluta med det för att jag inte hunnit köpa laktosfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0