Helgens chock

Igår vad vi och firade min pappas 50-årsdag i hans nya tjejs hus i Köinge. Var helt ok, ganska trevligt. Kände ingen mer än vår släkt, men började prata med lite nytt folk.
Halvvägs in i pappas tal så plockar han upp en ring ur fickan och friar till sin nya tjej. Kan säga att det kom lite oväntat, för oss alla. På äkta amerikanskt vis så visste inte ens hon om det. Det var inte så att de hade bestämt det tillsammans och valt ut förlovningsringar. Nej, han överraskade även henne. Hon sa faktiskt "ja". Pinsamt läge annars för mannen.

Vi tror att de började dejta för cirka ett år sedan, och jag har själv bara träffat henne tre gånger innan, men hon verkar vara schysst. Pratade lite med hennes barn för första gången igår och de verkar också vara ok. Kom på att jag undrar vad de heter i efternamn?... Kanske Karlsson? Då hon är Gekås-Görans änka...

Jag undrar vad som är nästa steg, och när det kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0