Tretimmarsträning

Vi skulle gå på aerobic kl 18, sen skulle vi springa lite 18.30, sen blev det att vi träffades på gymmet kl 19. Så jag och Jessica kom iväg tillslut, duktiga som vi var så stod vi på löpbandet i 40 min. Djupt imponerade av oss själva, även om det var intervallträning.
Efter det fick vi för oss att ta lite maskiner med. Blev faktiskt ganska många maskiner. Sen måste man ju stretcha med, så det blev en stund på mattorna med.

Helt plötsligt hade vi varit där i två timmar. Duktigt javisst, men något stressad jag blev när jag kom på hur sent det var! Jag skulle hem och äta, duscha och packa inför helgen, hade också hoppats att jag skulle sova tidigt då jag kommer få ca 3 timmars sömn imorgon natt.
Det var självklart inte bättre än att bussen passerade när vi gick runt hörnet, och givetvis var det 20 min till nästa buss. Jag ville bara hem, inte sitta och vänta, så även om jag skulle vara framme lite senare än om jag skulle tagit bussen, så gick jag hem. Jag ångrade mitt beslut efter 500 meter, smärtan i skenbenen var på gränsen till olidlig. Men bara att hålla ut. Tog ca en timme. Nu är jag hemma, ska duscha, packa och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0