1 månad kvar.

Bara 1 månad kvar! Sen flyttar jag hem igen. Hela Karlstad-grejen känns som en overklig men härlig dröm. Jag har älskat att vara här, även om jag saknar alla hemma. Men snart flyttar jag hem igen. Sorgligt. Vill stanna lite till.

Jag har fått nya vänner, lärt känna en ny stad, gått en ännu mer riktig högskolekurs, "flyttat hemifrån", och massa massa annat.
Jag gillar Karlstad jättemycket, det känns lite större än Halmstad och allt ligger mer packat. Och jag gillar verkligen köpcentrum så detta är min stad! De ligger jämte varandra med. Fantastisk planering. Synd bara att denna mysiga stad ligger så långt bort från min vanliga värld. Vill hit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0