Vad är det för fel på mitt knä?

Ända sedan min osteopat gjorde mina ben lika långa har mitt högra knä bara värkt. Inte hela tiden, men ofta. När det aldrig slutade blev till och med hon orolig och sa åt mej att röntga det. Men hur ska jag göra det? Om det inte är akut måste jag väl gå till min vårdcentral? Vilken råkar vara belägen 4,5 timmar från min nuvarande hemort. Om jag ringer när jag väl är där, så kommer de väl ge mej en tid en annan dag. Men om jag ringer och hoppas på att boka en viss dag, kommer de säkert vilja att jag ska komma dit och sätta mig direkt... Hur ska man göra?

Sen fick jag höra att de inte ser allt på röntgen i Falkenberg, utan att många efter att röntgas där skickas till Halmstad. Då vill jag hellre åka till Halmstad direkt, annars kommer jag väl aldrig komma dit. Klurigt värre.... Men det gör ont.


Hjälper förövrigt inte att jag alltid, alltid sitter med benen upp, under mej eller skräddare. AJ.
Är svårt att ändra på sig och trycker verkligen inte om att ha båda fötterna i golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0