Det värsta är över...

Jag gjorde det faktiskt igår, jag trotsade min prokastination. Jag gjorde tillslut det som stod högst upp på listan och som jag har skjutit upp i ca 4 veckor. Jag ringde ett tryckeri!
Jag satt med telefonen i handen i 40 minuter först, plus gjorde en massa annat onödigt. Men tillslut ringde jag.
Både bra och dåligt var att han inte hade tid att prata med mej, jag skulle ringa upp 2 timmar senare. Då visste jag att han skulle vara förberedd och veta vad jag ville, men samtidigt betydde det att jag skulle behöva ringa en gång till.
Men jag klarade det med. Synd bara att jag bara fick otydliga instruktioner om att maila (ironiskt när jag för en gångs skull valde den jobbiga vägen; att ringa).
Nu har jag efter ett evigt formulerande och omfurmulerande skickat iväg ett mail. Hoppas att han inte tycker att jag är dum, men jag är ju bara en student som inte kan branchen än. Han får ha tålamod med mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0