Gratis är gott - Buzzador

Jag har länge varit med i Buzzador, ett företag som förmedlar prover för andra företag som vill låta konsumenterna testa produkter och få en bild av hur de gillar produkten.

Nuförtiden är oftast dessa kampanjer man kan anmäla sig till för barnföräldrar eller gravida, men jag anmälde mej till en kampanj för Neutrogena Spot Stress Control som kom in. Vet även att det funnits kampanjer för t.ex. Läkerol, ost, choklad med mera.
Jag blev en av de utvalda till testperson för Neutrogena! Så jag fick hem hela sex stora tuber daily scrub, en stor toner och en dagcreme samt broschyrer.
Jag skulle hålla i ett party för mina vänner, men blev ett väldigt litet och enkelt sådant innan utgång. Enda kravet på mej var att skriva lite om det och skicka med en bild.

Om du tycker att et verkar vara intressant att vara testperson så kan du anmäla dig nedan.
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=mickaofsweden>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0