Håkan-ångest?!

Jag hade missat vad som kan bli årets största händelse för min del!
I torsdags upptäckte jag av en slump att Håkan min favorit Hellström spelar i Köpenhamn och Lund nästa helg. Det finns biljetter kvar och jag kommer att ångra mej resten av mitt liv om jag missar Håkans jubileums-konsert som han fått 5+ i alla recensioner där han spelar alla hits som jag alltid lyssnar på för att bli glad.

Håkan musik är så viktig för mej. Jag blir alltid lika lyckig om jag får höra "Kom igen Lena" eller någon av de andra pulshöjande låtarna. Så nu vet du hur man får mej glad. Så att jag nu skulle missa den enda chansen att se en "samlingskonsert" där bara det absolut bästa spelas, känns helt omöjligt.

Så nu till dilemmat: Det är den sämta helgen, abslout sämsta. Andra planer och andra planer i andra delar av Sverige finns den helgen. Men är det sådana planer som inte går att pussla ihop eller flytta på? Så att jag kan gå på det som lätt kommer bli mina lyckligaste timmar av ohämmat hoppande och sjungande/skrikande tillsammans med min Jimmie när vi får se vår favorit Håkan älska varje minut på scen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0