Harry Potter

Äntligen har vi nu sett nya Harry Potter-filmen! Var inte så många överraskningar för mej då jag "läst" boken, men är fint att se på annat sätt än i sitt eget huvud. Ibland sämre men oftast bättre då jag har relativt kass fantasi.
Men även om jag läst boken så är det det alltid lite annat att se filmerna, de klipper bort stora delar och får sedan ändra för att allt ska hänga ihop. Mycket viktigt och bra material försvinner, mycket. Så om du bara sett filmerna så säger jag: Läs böckerna! Eller om du är lat och tvångs-multi-taskande som jag så lägg in ljudböckerna på engelska på iPoden och ha i öronen på promenad, gymmet, tåget, bussen eller påväg till skolan/jobbet. Underbart. Är själv inne på andra omgången nu. Lite nördigt men helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0