Hittade metallspån i maten/munnen!

Idag köpte jag mat i pasta-vagnen utanför skolan. En stor portion med baconsås blev det till en hungrig mej. Efter att ha ätit en liten stund så fick jag något i munnen som inte kändes helt rätt. Plockade ut det. Och gissa om jag blev förvånad (och lite äcklad och ganska skrämd) när jag upptäckte att det var en bit metallspån som jag hade haft i munnen?!
Jag borde gått och sagt vad som hänt, kanske fått pengarna tillbaka men också för att de ska hitta källan till problemet så att ingen ska skada sig i framtiden. Men trött, frusen och ganska hungrig så orkade jag mej inte ut till vagnen igen. Men oj vad illa det kunde gått om jag svalt det och rivit upp något i kroppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0