Knäckte upp bröstbenet!

Jag har fått problem med mina nyckelben senaste tiden. Jag går hela dagarna omkring med en tung väska på en axel och det är ju inte det bästa. Gör inte det ni som kan undvika det! Och byta axel ofta!
Men idag är det extra otrevligt, idag är det inte bara nyckelbenen som gör ont utan det stora bröstbenet. Cirka fem centimeter under stället där nyckebenen möts har jag haft en tryckande känsla hela dagen. Ett par gånger har jag lyckats sträcka till det men det hjälper inte tillräckligt. Det måste knäckas, men hur knäcker man ett ben som sitter mitt på kroppen? Men nu lyckades jag! Sträckte på mej samtidigt som jag tog ett djupt andetag och det knäckte. Otrevligt var det minst sagt. Tänk dej att du ligger ner och någon släpper en medelstor sten rakt på ovanstående punkt från en hög höjd. Det får mej att önska att igen någonsin testar att släppa ett mynt från Eiffeltornet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0