Bebisbilder som frisör, fiskare, Alladin, Rödluvan mm. Kolla!

Jag kan erkänna att jag själv inte själv läser bloggar. Jag läser bara mina vänners bloggar men jag är inte en sån som läser kändisbloggar eller sitter och surfar runt på okända människors bloggar.
Men av en slump råkade jag komma in på en riktigt kul bildblogg. Det är en mamma som gör händelser som tavlor av sin dotter som sover på golvet. Hur dottern kan sova hela tiden och ligga still och hur mamman kan komma på och hitta så roliga saker är ett mysterium. Tycker lite synd om bebisen, men hon verkar ju inte ta skada.

Men vill du se en bebis fiska, vara Alladin på flygande mattan, Pippi på sin häst, Prinsessan på Ärten, Rödluvan eller frisör? Kolla då in http://milasdaydreams.blogspot.com/
Man bara måste se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0