Högskoleprovet-tips

Jag får nu äntligen komma igång med lite tips till alla som ska göra Högskoleprovet. Bättre sent än aldrig är det väl?

Jag kommer fylla på lite efter hand (men inte alltid länka från FB så håll koll här) och jag skriver "HSP" först i rubriken så kan ni som inte ska göra provet blunda om ni vill.

Jag tänker inte lova att allt jag skriver är 100% rätt, jag förbehåller mej för fel. Men nog borde jag veta vad jag skriver om, har ändå gjort provet 2 gånger innan och läst på mycket. Men misstag är mänskligt.

Det jag skriver hämtar jag från studera.nu, egna erfarenheter och hemsidor. Det jag skriver kan alltså vara direkt kopierat men jag känner att folk inte orkar om jag bara länkar till höger och vänster.

Hoppas att någon blir hjälpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0