Imorgon är det dags, är du redo?

Imorgon gäller det. Hur ska det gå? Vem kommer klara det galant? Vem kommer bryta ihop?
Jag talar (skriver) självklart om allas vårt Högskoleprov(et) som går av stapeln imorgon. Är du en av oss som pungat ut 350 kronor för det hoppas jag att du pluggat på bra och har koll på läget, allt för bästa resultat.

Såg att några av mina tips hamnat på nästa sida, så missa inga. Jag har skrivt i ca 1,5 vecka tror jag, så bläddra lite bland all annan skit.

Snart ska jag iväg och inhandla allt nödvändligt: Linjal, nyttigt snacks och dricka till pojkvän, onyttigt godis, choklad, läsk med mera till mej.

Vi ska göra det i Halmstad, så vi kanske ses.

Glöm inte allt som ska med, sova innan och kom dit (lokalen du noga kollat upp) minst 10 minuter innan utsatt tid!

Lycka till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0