Tillbaka till verkligheten

Om ca 30 in bär det av till Malmö. Det har varit så härligt med en långhelg med min Jimmie och vårt liv i Halmstad. Vi har träffat vänner, hängt hemma och levt den vardagen som jag gillar så mycket.

Men i minst två år till är Malmö min vardag, vilket jag faktiskt trivs med till och med bättre än väntat. Det är en underbar stad, jag går ett program som är perfekt för mej och lär känna trevligt folk.

vardagen med Jimmie får vänta i två år till (om man bortser från smakproven på sommarloven då jag ska bo hos honom), vi ska väl ändå leva resten av våra liv tillsammans så vad gör väl två års väntan till?

8 år som särbos för att sedan få minst 50 år som sambos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0