Timmars och åter timmars googlande, men hittar inget

Nu har jag 42 aktiva flikar, har googlat och hållt på i ca 5 timmar. Men jag hittar inget alls. Jag letar efter allt möjligt till vårt Bröllops-projekt.
Om du har några tips om nedanstående ämnen hör gärna av dej:
  • Solist till vigsel i Lund
  • Bussbolag med prisuppgifter på hemsidan med bussar för 200 pers i Skåne
  • Danskurs med brudvals i Skåne (med prisuppgifter)
Det svåra är att jag inte gillar att ringa. Är inte kul att ringa och be om hjälp til ett projekt som inte ska bli av på riktigt. Vissa i klassen ljuger men det tycker inte jag är rätt, plus att jag är helt värdelös på att ljuga.

När vi ändå är igång kan jag säga att jag också söker:
  • Miljömedvetet tryckeri
  • Sportbils-transport för brudparet från kyrkan till festen, drvien på biogas eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0