"Utmanare? Där borta! Bra" sa hon och pekade på mej. "Nej!" tänkte jag i panik

När jag var på Aerobic innan fick jag lite hjärtklappning. Jag håller på att försöka "komma i form", men det går långsamt och jag har nyss börjat.
När vi skulle göra armhävningar (som jag gör på knä pga. dålig rygg som jag svankar när jag är trött, och för att jag är otränad), frågade instruktören om någon ville utmana henne i att köra alla armhävningar på tårna?
Inte en chans tänkte jag, samtidigt som jag kliade mej lite på halsen. Då ser jag att hon tittar på mej, pekar, och säger "Där borta har vi en! Bra!". Förskräckt stirrar jag tillbaka. Vad ska jag göra, inte en chans att jag ska vara med!

Vänder mej förvirrat runt med uppspärrade ögon, det måste vara någon annan! Puh, tjejen bakom mej strålar mot instruktören och verkar helt med på noterna. Tur för mej, tänkte jag lättat och satte mina knän i glovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0