Värde: 1024 kr. Betalt: 853 kr.

Jag älskar att spara pengar. Ibland går det till överdrift och jag gör precis som reklamfolket vill och köper sådant som jag inte tänkt köpa då det ju är "ett sådant klipp!" Ibland, men inte ofta.

Nu köpte jag sådant som jag skulle ha (mer eller mindre), jag var på KICKS och gjorde av mej den, för mej, smått otroliga summan 853 kronor. Jag brukar köpa det lite billigare sminket och göra mitt bästa, idag gick jag ifrån det en liten aning men inte mycket. Kvalitet ska jag satsa på så mycket min tajta budget tillåter. Jag köpte två penslar och en borste, resten var rena förbrukningsvaror. Men en inverstering i borstar känns helt okej för en fattig student.

Jag "sparade" (slapp slösa) 174 kronor. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0