Jag ska inte frysa i vinter

Jag har bestämt mej för att detta ska bli vintern då jag inte fryser. Kan verka som något helt normalt, men jag känner att jag aldrig gått in för det till fullo innan. Jag hittar aldrig någon jacka som är värd att lägga mina surt förvärvade slantar på, och jag gillar inte långa jackor. Samma gäller stövlar, de som ligger i min prisklass och är snygga är aldrig väl fodrade.
Jag är den som fryser året om. Men jag vill inte vara den tjejen som alltid sitter kvar i bilen eller som gnäller alltid. Jag brukar stå och skaka men det tar folk som att jag gnäller, hur de nu kan göra det.

Så jag är på jakt efter en varm och fin jacka. Tips?
Jag har köpt ett par (som jag kallar det) tomte-fodrade stövlar.
Och nu till det bästa av allt: Jag har köpt ett par fårskinnssulor. Det är det det bästa som finns. Så varmt och skönt.
Om du brukar frysa så köp det!

Din Sko 99 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0