700 kr för kabel-TV som jag inte har

Nu har jag betalt en räkning på stax över 700 kr på kabel-TV som jag har men som inte funngerar. Suck. Ingen kan lösa problemet, hoppas Jimmie kan när han kommer i helgen. Men surt att betala en så dyr räkning utan att ha fått något för det. Och hade jag vetat hur dyr första räkningen var hade jag fått vänta med TV, får betala allt för både denna och förra månaden plus startavgift. Surt.

Något annat som blev surt är att jag de första 10 dagarna efter tecknandet av abonnemanget hade alla kanaler. Det var över 100 kanaler som jag hade fri tillgång till! För mej som är besatt av serier och filmer så var det himmelriket. Men nu är mina 10 dagar i himlen slut och jag fick inte se se minut på vare sig Canal + 1, Canal + 2, Canal + Film, tv 1000, eller någon av de 96 kanalerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0