Högskoleprovet here I come

Jag som inte skulle göra högskoleprovet i år har nu anmält mej. Gillar att göra det, man vill ju se förbättringar och pressar sig själv lite. Men jag hade inte råd, så det skulle inte bli. Har gjort det två gånger innan, men då var det för att komma in på en utbildning, nu är jag redan inne. Men jag var nog så sugen, det var länge sedan sist.

Har fått andra att anmäla sig och hjälpt dem med tips osv, men skulle inte göra provet själv. Men sen sa Jimmie att han nog ville göra det. Jag ville hänga med men stod emot, ekonomin tillåter inte det. Men efter lite mottagande av mutor och viljan för min egen skull och stödet för Jimmies skull (hans första gång) så har jag nu anmält mej i Halmstad.

Så nu är det bara att börja träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0