Idag har jag köpt en kompis

Idag har jag efter några veckors snålande unnat mej en kompis som jag velat ha så länge. Han heter Frans och är från Italien... Nä, skojar bara. Det är en av många "småkompisar". Jag har börjat få lite musarm och läste att man ska aktivera handen, inte bara klicka, scrolla, skriva, hålla (rimmar fint, jag vet).

Jag har stått och känt på de små märkliga sakerna på Designtorget, men inte riktigt känt att det är rätt sak att lägga pengar på. Men nu blir det på doktorns order, eller nästan i alla fall.

Så nu har jag den lilla kudden som du ser nedan i min ägo, 45 kronor fattigare. Den är av mjukt velour och innehåller linfrö. Den ska jag sitta och leka med i handen och trycka på när jag är stressad, uttråkad, kollar på TV, sitter på föreläsning, åker tåg, ja förhoppningsvisa alltid.

http://www.smakompisar.com/index.html





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0